To the left

Birdie tycker så mycket om att komma hem sent efter ett jobbpass på Stallet, ta på sig sina hörlurar och lyssna på musik och varva ner. Det är precis vad jag gör nu. Springsteen i mina öron och birdie blir lugn och väntar på att bli trött. Fast just nu är det Beyoncé - Irreplaceable i birdies öron. To the left, to the left...Tror minsann att det blir to the left jag kommer sova i min säng snart. Eller ska jag prova mitten? Eller höger? Nej, det blir to the left. Brukar sova to the left. Så det får bli to the left även denna natt. Men först blir det lyssna en gång till på nattens låt som är Springsteen - Better days.

Well my soul checked out missing as I sat listening
To the hours and minutes tickin' away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback