Too long walk home, I stayed

Well it's gonna be a long walk home...Nej, jag är inte i Irland. Ja, det var lite för långt att gå. Jag är fortfarande i Växjö och skitbakis. Fotbollsmatchen Sverige - Danmark visades på Stallet. 99 personer stod och tittade på matchen och 1 person stod i baren och shotade både det ena och det andra i sin ensamhet. Den personen var birdie förstås och jag blev sjukt full. Drog in på Sivans och det sägs att jag dansade tills jag somnade på Sivans soffa för att sedan vakna upp och inse att jag måste ut och kräkas lite och sedan hem och sova....

Går det bli mer tragisk? Knappast troligt.
Fast jag hade rätt kul ändå igår

Kommentarer
Postat av: anka

det var så SJUKT kul igår!

2007-09-09 @ 22:30:28
Postat av: Sofie

låter juh faktiskt som en hellyckad kväll!
-haha, igelkotte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback