Vända på dygnet igen

God damn...birdie fick verkligen släpa upp sig ur sängen imorse efter 1,5 timmes sömn. Men jag kom upp till slut efter 1 timmes snoozande. Seminariet var lugnt. Men kände att jag var tvungen att skippa föreläsningen nu på eftermiddagen för jag måste sova. Upptäckte att jag har fucking jävla sjukt tråkigt FUM-möte kl 17. Fattar inte varför jag valde att engagera mig i det. Oh well...det ser väl bra ut på CV:et. Jag kan ju skriva att jag är sjukt jävla duktig på att sova också? Fast det ser kanske inte lika bra ut....

Oh well, dags att vända på dygnet! Väck mig kl 16 please någon!

Good morning, good afternoon, good evening, good night...
I don´t know...

Kommentarer
Postat av: Per B

Men avgå då Stefan. Tänk om ett sådant uttalande läckte ut från någon annan folkvald, en regeringsmedlem till exempel... :-S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback