Bette Davies Eyes

Jag och Anka var ute och körde bil igår och då kom den. Låten som jag har hört på radio i flera månader nu utan att få veta vad den heter eller vem som sjunger den. Men Fröken Anka var min räddning. Hon visste vad den hette. Helt underbart! Så här är den! Jag älskar denna låten. Speciellt när man är ute och kör bil. Då är det en helt underbar låt på hög volym. Makes me happy!

Av någon anledning funkar det inte att klistra in en video här. Grrr. Oh well. Det var låten Bette Davis Eyes med Kim Carnes. Om någon vill höra den så är det bara att youtuba!




Kommentarer
Postat av: Phi

JAAA!!! Songbird är tillbaka på bloggen! SOM jag har LÄNGTAT!

miiiiiiiiiih! saknar dig birdie!

2008-08-14 @ 18:44:23
Postat av: Phi

Vet du Birdie. Jag vill att du ska hålla tummarna för mig imorgon! Jag behöver stöd i livet!

2008-08-18 @ 22:56:56
Postat av: anka

saknar birdir faktiskt

2008-10-27 @ 11:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback