Hellooooo

Sofia: Hmm..Well...ett inlägg varannan dag då ;) :P

Birdie har varit i Kalmar och hjälpt min brorsa att flytta....fick meddelandet att det bara var typ en soffa att bära upp...men NO-NO det var det inte alls...det var typ allt som han hade som skulle flyttas, och det var ju självklart på en av årets varmaste dagar. Men det var en sjukt fin lägenhet som han hade fått. Vindsvåning med gamla takbjälkar synliga...så sjukt snyggt. Mina inredningsnerver kliade men jag det var som sagt inte min lägenhet så min brorsa fick göra som han ville....

Nu har jag lärt mig att sova länge på dagarna igen. Gick precis upp och ska åka en sväng till IKEA i Älmhult nu tänkte jag. Är på jakt efter en lampa till min lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback