Hereeeeeees birdie

Well, well, well...vad har hänt sedan sist? 
 

  •  Varit på styrelsemöte. Fick mycket beröm över min insats på mitt arbete. Egentligen är jag dålig på att ta kritik, positiv som negativ, men det kändes sjukt roligt att höra lite beröm.
  • Upptäckt att radiokanalen Gold FM i Växjö är den bästa kanalen. Köra tjänstebil och lyssna på den kanalen...Oh my, my, my...inte mycket som slår det. Bästa musiken från 50-60 och 70-talet. Lovely. Det gjordes sjukt mycket bra musik på 50 och 60-talen.
  • Varit hemma och firat min pappas födelsedag. Sjukt roligt att träffa föräldrarna och min brorsa.
  • Sett Mamma Mia (cool film. Finns det någon dålig låt som Abba har gjort?) och Batman på bio nyligen. Batman var så sjuuuukt bra. Jag härmade Batman röst i typ ett dygn efter att jag hade sett filmen. "Tonight i´m not a bird, I´m a batman..." <-- Läs med mörk röst...hahaha
  • Och til sist kan man inte låta bli att förundras över hur mycket ett telefonsamtal kan få dig att le. Egentligen hatar jag när min mobil ringer, för till 99% är det jobbrelaterat. Men nu var det 1%-samtalet istället. And that made me smile for a long time

  • So put your ear close to the phone....


    Kommentarer
    Postat av: annatheresapersson

    Haha i ett dygn Stefan? Är inte det att tänja på sanningen några tusen meter =)


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback