Molly

Hello Molly...

Molly...Sjukt fint namn, men det var inte det jag skulle skriva om. Idag har birdie lärt sig vad Molly-plugg och Molly-tång är för något. Har tillbringat hela dagen med att sätta upp min tv på väggen. Tung TV plus gipsvägg är inte helt lätt att kombinera. Men efter lite efterforskningar visade det sig att man ska använda sig utav en massa Mollys. Så efter mycket borrande och hamrande har jag fått upp min darling på väggen. Satte lysdioder bakom tv:en så den lyser upp grymt vackert. Det enda som återstår är att gömma kablarna.


Jag är sjukt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Phi

FIIIIIIIIINT!

Jag får lov att komma och titta på den där Molly IRL snart :)

2008-08-04 @ 22:42:57
Postat av: em

riktigt fint! hur mår min lilla bird? och hur går det med jobbet? måstemåste komma ner och hälsa på snart. japp. nu är det satt på måste-listan =) kraaam

2008-08-07 @ 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback