Intervjun gick bra =)

Birdie var på en arbetsintervju igår och jag tyckte den gick riktigt sjukt bra. Jag är lite stolt över mig själv över att ha kommit så långt. Om ca två veckor vet vi om jag ska lägga mina studier lite åt sidan och börja jobba eller inte...sjukt spännande är det!

För  övrigt jobbade jag igår och jobbar även ikväll. Om ni av någon anledning sitter och funderar någon dag typ så här: "Undrar vad birdie gör just nu?" så är nog svaret "han jobbar förmodligen..." Men jag tycker det är sjukt roligt att jobba nuförtiden. I´m a hard workin´bird these days...

Ikväll är det en privat fest på Stallet. Bara en massa hip-hop och break-dance och shit och gud vet vad....birdie säger:

Stackars mina små gubbrock-öron....ska lyssna på Springsteen fram tlls jag börjar jobba!

Kommentarer
Postat av: Phi

shit, jag har inte läst bloggar på år och dar.. men nu tog jag mig den tiden :)
Du är G R Y M Birdie! Håller tummarna för dig! Du är sååå värd jobbet!
Ha så bra på stallet ikväll! kramkram

2008-02-02 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback