Me Heart Hertz

And birdie is back in Växjö...vaknade med ett ryck i fredags och insåg att jag hade försovit mig. Var meningen att jag skulle åka hem till mina föräldrar för att fira min mammas och min brorsas födelsedag. Men jag blev glad att jag försov mig för jag blev tvungen att hyra en bil och det gjorde att jag slapp åka den sjuuukt tråkiga bussresan. Istället blev det happy bilkörning med musik på hög volym. Det gillar birdie.

Så helgen tillbringades hemma hos föräldrarna med hela familjen samlad. Very nice indeed och mycket god mat och dryck. Nu ska jag alldeles strax lämna tillbaka hyrbilen...det tar emot lite för det är sjukt roligt att ha bil!

För övrigt så sitter jag som på nålar och väntar på ett telefonsamtal så jag vet hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback