Mitt livs första affärslunchmöte...

Idag var birdie på sitt livs första seriösa affärslunchmöte. Sjukt spännande och jag hade krav på mig att visa vad jag hade för visioner. Birdie klarade av det alldeles utmärkt och lyckades imponera. Bra början på arbetslivet alltså. Klappar mig själv på ena vingen. Egentligen har jag inte officiellt börjat jobba än men det är ändå många möten hit och dit som jag ska närvara vid. Har t om lyckats köpa en stor kalender som jag skriver in allt i. Kan nog vara den största och den mest seriösa kalendern jag haft. Och den finaste såklart.

Det största problemet birdie har just nu är att jag fick veta idag att de officiella arbetstiderna är 08.00 till 16.30. Klockan 08.00 sharp ska jag vara på kontoret. Hur ska jag lyckas med det? Jag måste alltså gå upp kl 07 för att hinna duscha och äta frukost och allt det där. Birdie som är en nattfågel för det mesta.

I´m gonna be a twenty-four-seven-wide-awake-bird...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Att börja 8 är ju fan sovmorron! Halv sex ringer min klocka varje dag, halv sju sätter jag mig på vagnen.

2008-02-29 @ 06:16:56
Postat av: Liv

Var ska du börja jobba då? ;-) *nyfiken i en strut*

Postat av: em

oh no, birdie is NOT going to be awake 24/7! birdie have a serious job now and whith a serious job comes serious routines..så det så! klockan 11 är det bums i säng! ;P

2008-03-02 @ 00:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback