Scared bird

Vad har hänt med huset som birdie bor i? Lysrörslampan i hissen blinkar hela tiden. Släckt i 5 sekunder, blink, tänt i 2 sekunder, släckt i 5 sekunder, blink, och så vidare...och så åker man förbi första våningen som är helt nedsläckt, verkar inte finnas någon lampa som fungerar där. Är lätt den mest scary hissen ever just nu...och åker man i hissen kl 04.30 på natten efter att ha jobbat på Stallet en natt, där man satt ensam i en timme och räknade pengar och alla knirrande och knarrande ljud och de spökhistorier man hört, är det inte så konstigt att birdie var lite lätt nervös och rädd för att gå hem och åka i den skrämmande hissen. Men så fort jag satte mina tassar innanför dörren till mitt hem så var det så sjukt skönt att vara hemma. Hemma i min soffa och säng är birdie i tryggt förvar. I love my birdnest!

Ska alldeles strax sova...min säng ser sjukt inbjudande ut. Ska bara lyssna på en låt till och varva ner några hekto.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback