Sjukt söt hund

Har ni sett den sjukt söta hunden i Alvedon-reklamen? En vit stor vovve som skyddar en liten vovve i regnet...det var nog kärlek vid första ögonkastet när jag såg den hunden...

För övrigt ska jag nog snart gå in till staden och köpa en almanacka. Arbetslivet börjar närma sig och redan nu börjar det komma en massa möten som jag ska närvara vid. Det funkar inte att skriva upp det på små lappar som sedan försvinner...så en ny almanacka till birdie står på shoppinglistan idag.

För övrigt jobbar jag ikväll på Stallet igen. Birdie jobbar hårt men det är sjukt roligt!

It takes a tough birdie
To get the job done...


Kommentarer
Postat av: Phi

det värmde birdiiie!!

Du ska vara stolt över dig själv! iiiiiiih!!! YOU ROCK! (jobba inte ihjäl dig bara ;)

Postat av: em

jaaa och vad är det för låt i den reklamen?? vet du det?

2008-02-24 @ 02:22:36
Postat av: Birdie

Em: Låter låter som Toploader - dancing in the moonlight, fast det är inte den. Men det är en bra låt och helt sjukt så fantastiskt vilken söt hund! =)

2008-02-25 @ 01:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback