A new toy for birdie

Birdie har idag införskaffat sig en ny leksak...en bärbar dator och jag älskar den. Jag kan sitta och surfa överallt. Helt fucking jävla underbart är det. Inatt innan jag somnar ska jag prova att kolla på en film på datorn i sängen. Frågan är vilken film? Funderar lite på att se American Gangster. Ja, så får det bli. Den är säkert jättebra.

Men först ska jag nu försöka lära mig programmet Adobe InDesign. Ska försöka fixa ihop personalkort till personalen på Stallet. Sjukt avancerade saker det här tydligen. Satt en timme med det tidigare idag och fattade typ nada. Men jag tror att  jag är en lösning på problemet på spåren.

Måste döpa min nya bärbara dator. Någon som har ett bra namnförslag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback