Bonjour dear brother!

Idag kom mina föräldrar och hämtade mig i Växjö för vi skulle åka till Kalmar och fira min bror som fyller år. Förvisso fyllde han inte idag men han rymmer och flyr landet till Paris snart så vi passade på att haffa han nu innan han kunde fly.

Fick även se hans nya lägenhet. Sjukt fin lägenhet. 30 kvm större än min. Havsutsikt och 200 meter till havet. 1 000 kr BILLIGARE än min lägenhet! Noooooooooormalt. Life´s not fair.

Min bror fick en resväska och lite annat av mina föräldrar. Av birdie fick han en baguette, en basker, ost och en flaska rödvin. Allt för att han så snabbt som möjligt ska komma in i Paris-livet. hahaha Sedan åt vi en massa gott för att avsluta kvällen med en promenad ner till havet och titta på vågorna. A beautiful day helt enkelt.

Happy birthday dear brother lite i förskott...


Kommentarer
Postat av: Fridah

oooh va kul för han, :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback