Jag gillar Leonbergers i min soffa nos mot nos

Som en onsdag på IKEA bland köer, korv och mos och jag vill ha två Leonbergers som ligger i min soffa nos mot nos...

Birdie
hängde med Uhlmann till IKEA idag och där slog det mig att jag vill ha en splitterny soffa och två stycken Leonbergers som ligger i min soffa nos mot nos. Hur god damn gulligt hade inte det varit?

För övrigt har jag varit sjukt duktig idag. Tillverkade en affisch (se Uhlmann..jag kunde säga det...eller hmm...stava till det i varje fall...haha) och klampade runt och tapetserade campus med dessa. Så nu vet alla studenter förhoppningsvis att det är smygpremiär på fredag.

image582
image583


Så sjukt söta! Vill ha! Vill ha! Ska ha!

Nos mot nos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback