Kommer inte på vad jag ska skriva här...

Ben & Jerry kom på besök till birdie idag. Passade mig utmärkt för jag var sjukt sugen på glass ikväll. New York Super Fudge Chunk var fucking hell så god.

För  övrigt är det same old, same old. Jobbade i fredags och i lördags. Roligt som vanligt. Men det gör att man vänder på sina dygn. Så nu sitter jag uppe trots att jag vet att jag måste upp kl 07.00 för att förbereda något inför något slags seminarium. Jag har inte världens bästa koll på just det där men det löser sig säkert till det bästa. Bara jag inte försover mig...

Försöka sova var det ja...

Kommentarer
Postat av: Sofia H

Den är så jävla god! Alla deras smaker är så jedrans goda. Gaah.

2008-01-28 @ 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback