Let me introduce her...

image585


Let me introduce Asima...
det här är den söta vovven som birdie passar idag. Hon dreglar vatten, tuggar på sina tusen leksaker och sitter fint och ger mig vacker tass när hon vill ha en godisbit. Tuggade för en liten stund sedan på en bok...hon kom fram till mig med en bok i munnen som hon hade tuggat på! Då fick hon veta att det var BIG NO-NO och började tugga på sina leksaker igen. Sjukt busig hund alltså!

Men nu ligger hon och sover och är så söt och snäll! Jag ska ha henne tills jag börjar jobba ikväll så nu ligger jag och Asima och halvsover, hon framför teven och jag framför datorn och slölyssnar på musik. I love this day!

Kommentarer
Postat av: em

gooos ^^

2008-01-22 @ 15:18:12
Postat av: kim

jättesööt :D

Postat av: sanna

Söt bild

2008-01-22 @ 15:25:33
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: anka

ja inte blev den sämre av kvällsprommisen, din förkylda kåta självmordsbenägna (vad mer va det, törstig?) spillevink! ;D

2008-01-24 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback