Joooo...väcka tigern




- "Neeeej Matilda - Banka inte på glaset!!!"

- "Joooo....väcka tigern...."

Birdie
har varit på Kolmården och chillat med djuren. Sjukt roligt när jag var och kollade på tigrarna...en liten unge springer fram och börjar banka på glaset och hennes pappa med stor skräck i rösten säger åt henne att sluta banka på glaset...haha Hennes pappa var så livrädd...sjukt roligt! Hon ville ju bara väcka tigern...haha

Jag blev så sjukt sugen på att lägga mig i skuggan och lata mig bland djuren. Det såg så sjukt mysigt ut. Björnarna var nog min favorit. De var så sjukt coola.








Kommentarer
Postat av: em

åh så sött! jag var på skansen nyligen men kolmården ser ut att toppa skansen..

2008-08-01 @ 17:10:40
Postat av: em

åh så sött! jag var på skansen nyligen men kolmården ser ut att toppa skansen..

2008-08-01 @ 17:12:26
Postat av: Sofia

ett inlägg om dan sa du??

2008-08-02 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback