Springsteen in my heart

"Heej Göööteboorg, hur mår ni?"



Well, well...Birdie håller på att landa efter att ha varit bland Springsteen-molnen drygt en vecka nu. Var på Springsteens konserter förra fredagen och lördagen och...ja, vad säger man? Jag har inga ord för det. Det var så sjukt jävla bra. Det kan ha varit det bästa jag någonsin har sett.

På fredagen såg jag konserten tillsammans med min mamma och jag sa till henne tidigare under dagen om Bruce kör låten Born in the USA skulle jag bli så lycklig men att chansen att han skulle köra den låten var minimal - Bruce går på scenen - säger "Heej Göööteboorg, hur mår ni?" och börjar spela Born in the USA...så sjukt fantastiskt. Jag hade ett stort leende och tårar i ögonen och just då visste jag att den här natten skulle bli god damn så speciell. Och det blev den.

Lördagens konsert gick jag ensam och köade i drygt 9 timmar för att få en plats längst fram, och om fredagens konsert var helt fantastisk så var lördagen helt fucking sjukt stålande helt underbar. Jag saknar ord. Det enda jag vet är att jag vill tillbaka. Jag är som mest lycklig när jag är på Ullevi i Göteborg tillsammans med Springsteen. Som mest lycklig då. Se videoklippen nedan och le ikapp med mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback