Springsteen i mitt sovrum



Helgen 4,5,6 juli närmar sig med stormsteg...för er som inte vet vad som händer då säger jag två ord: SPRINGSTEEN - ULLEVI.
Jag sitter i min säng och tittar på en live-dvd med Springsteen. Det är så sjukt bra. Köpte ett gigantiskt monster till tv för några veckor sedan som jag egentligen inte haft tid att titta på förrän nu. Denna teven är så cool och stor att det känns att Bruce Springsteen är inne i mitt sovrum...mitt sovrum har förvandlats till en live-konsert med Springsteen...I love it! hahaha

För övrigt är det jättelugnt i mitt liv. Det märks att det är sommar, nu när jag jobbar så får jag inte längre 100 telefonsamtal om dagen. Jag tar det otroligt lugnt på kontoret, gör lite soft pappersjobb som jag inte hunnit med och  lägger lite planering inför höstterminen. När jag tröttnar på det är jag på Stallet och renoverar lite, och jag gillar att snickra och renovera. Tror minsann snickar-fixar-birdie har tittat fram lite. Jag känner mig som...hmmm...vad heter han nu? Killen i Gilmore girls? Yeah yeah...whatever...jag känner mig som han när jag sågar på Stallet av någon konstig anledning...haha För övrigt tror jag att jag börjar få muskler också...2 oberoende personer har frågat mig om jag börjat träna för de har sagt att jag ser mer muskulös ut nu...haha och nej, jag tränar verkligen inte. Jag äter inte ens rätt. hahaha

Snart börjar min semester också. 30 juni. 6 veckors semester. 6 veckors betald semester. Det är lyxigt. Men jag tycker lätt att jag förtjänar det. Och semestern börjar jag med att åka till Ullevi för och se Springsteen.

Lovely start for lovely me.

Kommentarer
Postat av: em

kommer du till sthlm nått och hälsar på? -blinkblink- :P

2008-06-30 @ 13:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback