Handsome bird

En liten uppdatering i birdies liv...fast jag har inte så mycket att säga. Jag jobbar mest hela tiden och det känns lite tjatigt att skriva om jobbet hela tiden. Men jag skriver lite om det ändå...Allt går bra på jobbet och det är fortfarande lika roligt. Fast iofs så ska jag på ett möte sjukt tidigt inne i stan imorgon. Tråkigt möte som jag helst hade velat slippa men allt kan inte vara roligt.

Så det är mycket jobb i mitt liv just nu och inget annat...fast iofs så köpte jag igår ett sådant sjukt snyggt armband till mig själv. Jag såg det i ett skyltfönster när jag var och gjorde några ärenden på stan. Armbandet låg där och skrek mitt namn. Det var ganska givet att jag skulle ha det så jag gick in och köpte det. Så nu är det runt min handled och sa jag att det är sjukt snyggt?

Black and silver around my wrist...och det är så snyggt! Handsome bird! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback