Hej, here I am.

Det här får bli ett jättesnabbt blogg-inlägg. Jag har jobbat i stort sett dygnet runt sedan tisdags morse. Först leka VD på kontoret och sedan leka AL på natten och sedan leka VD på kontoret dagen efter med endast 4 fjuttiga timmars sömn däremellan. När jag kommer hem fortsätter jag arbeta för att jag tycker det är så roligt. Är nu sjukt trött. Men god fucking damn in hell vad jag älskar mitt jobb. Så sjukt roligt!

Men jag måste lära mig att ta ledigt. Att sluta jobba när det är dags att sluta jobba för dagen. Jag får skaffa mig en hobby. Virka, sy eller sticka något kanske. Att virka en tröja med ett disney-motiv på låter som en underbar plan i mina öron...det ska jag göra imorgon när jag slutat jobbet. hahaha

Oh well...nu måste jag fan slita mig från datorn och jobba....hahaha...jag skrev fel...jag menar ju såklart sova...hahaha...nu dör jag av skratt.....hahahahaha

God natt!

Kommentarer
Postat av: em

http://www.youtube.com/watch?v=eSR4l8VePoI&feature=related

2008-03-07 @ 13:34:22
Postat av: Phi

haaahahahaaaa! Duuu ääääääääärrr miiiin seeeekreeeteeeeeeeeraaareeeeeee!! HAHAHAHAHAA!!

Åh vad kul du verkar ha det! Jag är sååå glaaa för att du fick jobbet! YOU ROCK!!!

Hoppas vi ses snart biiirdiiie!

2008-03-08 @ 15:23:04
Postat av: Liv

Skaffa en hund :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback