Tack Ronnie Wood och alla ni andra!

Birdie har blivit ett sådant youtubefreak. När jag kommer hem efter att ha jobbat är jag oftast så trött att jag bara orkar surfa runt inne på youtube. Dagens youtubeklipp får bli ett klipp med Ronnie Wood. Jag tycker han är så cool och han får mig att alltid le hur trött jag än är...Birdie säger hurra för bra musik för annars hade jag nog dött för längesedan.

På min anställningsintervju fick jag b la frågan hur och var jag hämtar energi. Svaret kom blixtsnabbt från min sida utan att tänka först - "Musiken!" Och det stämmer ju. Jag får så sjukt mycket energi från musik och den har räddat mig så många gånger. Så tack Ronnie Wood och alla ni andra som jag gillar! 

 





Jag vill också kunna spela gitarr så bra och ge Andrea Corr en kindpuss...
Birdie sjukt avis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback