A birdnest

Ok, time to build something to sleep on...min lägenhet är kaos och nu ska jag strax ge mig på att försöka montera ihop min fantastiska säng som leverades idag. Sjukt mycket kartonger och brädor men hur svårt kan det vara? Smile och skruva och så är allt klart på 10 min. Det är lite så jag hoppas att det kommer vara i varje fall...

För övrigt kan jag berätta att jag har en återkommande dröm som jag hoppas en gång få uppleva. Att få ha ett sjukt vackert piano på en hög kulle precis vid havet i Irland. Spela och sjunga nedanstående låt ensam en sen sjukt vacker sommardag med världens vackraste solnedgång...äsch...det går inte förklara hur jag vill ha det utan att det låter fett fjantigt...men så länge jag fattar hur jag vill ha det så funkar det för mig. Fattar inte ens vad jag ville komma med det här...svammel, svammel...skyller på lite lätt trötthet!

Oh well...time to build a birdnest...wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback