Almost a mosad bird

Let's talk this over, It's not like we're dead...men det var inte långt ifrån heller. Jag har varit på en kurs tillsammans med mina arbetsledare idag. På hemvägen körde jag på en motorväg, höll ca 130 km/h. Lägger mig i vänsterfilen och ska köra om en lastbil. Precis när jag är på väg att köra om lastbilen svänger han över till min fil. God damn in fucking hell...jag fick tvärbromsa, och svänga lite och som ett rent under hände absolut ingenting...men det var bara några centimeter från en katastrof. Jag blev så sjukt rädd. Och jävligt förbannad. Hade jag haft en pistol så hade jag så jävla lätt skjutit den chauffören i huvudet utan att blinka. Kanske inte ändå...men min känsla var så i varje fall.

Oh well...jag lever i varje fall. =)

Jag sitter på Stallet just nu...om en timme är det polisfest. 480 poliser, cider och schlager ikväll alltså. Birdie jublar. NOT! Fast jag tycker det är roligt att jobba på polisfester. Kul att se dem dansa till Linda Bengtzing och dricka cider och öva polisgrepp på varandra. Det är rätt gulligt. haha

Nu ska jag gå och lyssna på Linda Bengtzing och dricka alkoholfri cider! Woohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback