Birdie chill-chill-time!

Fyy fan va skönt....jag är ledig ikväll och har egen birdie-tid. Jag är så sjukt lycklig över det. Jag har köpt sjukt god mat som jag ska laga nu, Springsteen i mina högtalare, och därefter bara sitta i soffan lugnt och stilla och titta på tv. Helt underbart. Jag har nästan glömt hur man gör när man tar det lugnt...egentligen borde jag vara så förbannat trött just nu...för jag har jobbat mer eller mindre dygnet runt de 5 senaste dagarna. Men jag är inte trött...jag är grymt pigg och glad. Jag känner mig sjukt stark. Älskar denna känslan och även om det ibland kan vara sjukt jobbigt ibland med en sån jävla massa problem så känner jag mig extremt lycklig. Ibland undrar man om jag förtjänar att vara så här lycklig....men efter att haft ett förtroligt samtal med Hasse i fredags när vi jobbade tillsammans så insåg jag att jag har absolut all rätt i världen att vara så här lycklig.

Jag insåg också att jag på ett sjukt konstigt sätt är grymt lik Hasse fast ändå inte. Hasse är en helt fantastisk människa och är en av de få människor som jag kunnat öppna upp mig så mycket för. Eller när jag tänker efter...faktiskt den enda människan som jag berättat så mycket om mitt privatliv för. Kändes otroligt skönt att prata med han i varje fall i fredags och jag tycker det ska bli så otroligt roligt att jobba med han nu på fredag på dammiddagen. Splendid säger jag.

Oh well...nu är det birdie chill-chill-time! Om jag kommer ihåg hur man gör vill säga...

Kommentarer
Postat av: Phi

Du såååå förtjänade chillichill!!!
BIRDIE! Snart kommer vi till Växjö! iiiiiiiiiih!

2008-05-08 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback