Gbgvarvet coming up

Birdie har precis tränat sina vingar. Första träningspasset är avklarat. På tiden skulle man kunna kalla det...för på lördag springer jag Göteborgsvarvet...hur jag hamnade i det där är en lång historia som jag får berätta en annan gång...men det är ett vad som jag gärna vill vinna. Så jag springer.

Annars kan jag meddela att min säng är nu färdigmonterad. Ska bara köpa lite annat smått och gott till sovrummet samt det viktigaste av allt - det fluffigaste täcket och kuddarna ever. Vart man nu hittar det någonstans? Som det ser ut nu så ska jag till IKEA på torsdag i varje fall. Får börja leta där.

Ska göra en snabb städrunda nu...har sjukt mycket energi, vilket är sjukt konstigt då jag borde vara sjukt trött efter en lång arbetsdag PLUS ett träningspass...men NO-NO...städa ska jag också göra. Sedan ska jag gå till ICA och köpa ägg och räkor och baguetter. Hela dagen har jag känt ett sjukt stort sug efter ägg och räkor. Sjukt. Men förhoppningsvis gott.

En filmrecension kan jag också bjuda på. Såg What happens in Vegas på bio igår. Såg den mest för att Cameron DIaz är med i den. Jag har alltid haft ett gott öga till den kvinnan. Den var ok. Lite rolig ibland. Så den får godkänt.

Jag youtubar samtidigt som jag bloggar....Danko Jones - Take me home är lätt kvällens låt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kommer han till GBG i helgen alltså? Utan att förvarna mig!? Lätt att jag ska se dig svettas :P

2008-05-13 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback