Nytt fritidsintresse / I´m running to stand still

Jag tror jag har hittat ett nytt fritidsintresse. Att springa. Så fucking jävla skönt. Var ute och sprang en runda nu precis innan solen gick ner. Lagom varmt, hade så sjukt bra musik i min mp3 och jag sprang like a bird...(hum...hur nu fåglar springer?) Jag älskade det...springa till musik och på något magiskt sätt så fick jag utlopp för alla aggressioner man har inom sig. Tror minsann man har hittat ett nytt fritidsintresse och jag älskar det. Trots att jag är sjukt otränad så orkar jag ändå springa hyfsat långt på en ok tid. Det kan bero på att jag kan vara den envisaste mannen i världen och när jag väl bestämmer mig för att göra något så gör jag det till hundra procent. Ibland blir jag förvånad över mig själv hur mycket jag orkar. I´m running to stand still...


 



Sweet the sin, bitter the taste in my mouth.
I see seven towers, but I only see one way out.
You gotta cry without weeping, talk without speaking
Scream without raising your voice.
You know I took the poison, from the poison stream
Then I floated out of here, singing
Ah la la la de day
Ah la la la de day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback