Wonderful Saturday

Ok, ok...jag trodde det skulle vara piss att jobba idag på lördag. Jag gick upp kl 7 imorse och var beredd på en tråkig jobbdag...men ack så fel birdie hade. En idrottsförening har bokat Stallet för att arrangera Terräng-SM hela helgen men de är helt självgående och sköter allt själva. Jag behöver bara vara på plats och de behöver inte ovanvåningen så jag har låst in mig där. Satt ihop 2 soffor, tog med mina kuddar och mitt täcke, hyrt 2 filmer på Statoil, satt igång projektorn, fixat popcorn och satt colan på kylning....det kommer bli en helt underbar dag idag och det bästa av allt är att jag får betalt för att ligga i en soffa och titta på film hela dagen. Splendid säger jag!
 

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback