Beware of the bird

Fuck! Inget U2 för min del! För och göra en lång historia kort, visst jag vann auktionen, men de kunde inte debitera mitt bankkort för jag hade ett nytt då det gamla gick sönder och bla bla bla....helvete! Jag är otroligt tjurig nu! Som grädde på moset så är det problem överallt vart jag än vänder mig!

Som den dåliga förlorare jag är så ska jag ligga i sängen och tjura! Precis som när jag var liten! När inget funkar för mig, då blir jag tjurig, precis som det skulle lösa något men fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck it! fuck fuck fuck och helvete!

Kommentarer
Postat av: SomAllaAndra

Haha, U2! Det är ju som att gå konsert med Coldplay eller Ulf Lundell eller Bruce Springsteen eller Kent! Det är billigare att bara lyssna på radio, eller lära sig att spela grundackord själv.

2009-05-17 @ 13:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback