U2 Red Zone

Jag har deltagit i en auktion som heter U2 Red Zone. Det innebär i stora drag att man i stort sett får stå på scenen under U2:s konsert i sommar på Ullevi, gå backstage m.m. Auktionen tog slut klockan 12 idag och jag väntar på mail om jag vunnit eller ej.

Jag har fått ett mail med följande info: "Grattis! Auktionen är nu avslutad och du har det vinnande budet."

Men jag vill ha mer info, för mer info ska komma till de 10 personer som lagt de högsta buden från arrangören om hur det hela ska gå till. Jag vill veta nu!

Det är därför jag kollar min mail typ var 5 minut på min nyinköpta baby-blue baby-mini-pc som är helt fantastisk. Internet wherever I go - Halleluja!

Kom igen nu Bono - maila mig och säg att jag välkommen upp på scen - I´m waiting, with or without you!

Kommentarer
Postat av: Margarita

Jag håller tummarna för dig Steve! :) Vem annars skulle passa bäst där uppe på U2s scen??!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback